mandag den 22. november 2010

All I Want Christmas...

Julestemningen har for længst ramt mig. Som i sidste uge, hvor jeg fik risengrød til aftensmad med kanelsukker på, fik klementiner og dadler til dessert samt lidt pebernødder!

Og selvfølgeligt har jeg også en ønskeseddel så lang som et ondt Word-dokument :) Men i stedet for at lægge et billede af et kedeligt Word-dokument ind på bloggen, har jeg leget lidt med billeder af de ting, jeg ønsker mig.

På nedenstående billede ses de fleste af mine ønsker (og så håber jeg dælme, du kan se, at jeg har placeret billederne, så der står "Jul". Det tog i hvert fald tid at kreere ;) ). For nemhedens skyld har jeg også skrevet, hvad der så er på billederne nedenunder, og det er skrevet i samme rækkefølge, som når man skriver bogstaverne J-u-l.. håber det giver mening.



Jeg ønsker mig altså:
- En mus udformet som en hjerne (eller en mariehøne, men det fandt jeg ingen fine billeder af)
- Uglelysestage fra House Doctor, helst i gul, men den er vist ret umulig at opdrive
- Everlast afslapningsbukser i grå eller sort, og gerne de fine med nogle gulddetaljer
- In2U, parfume fra Calvin Klein
- Tina Dickow CD
- Hunter original gummistøvler i sort
- Lækkert strik tube-halstørklæde

- Gosh neglelak i sjove farver
- Tallerkenrække (med 2-3 "hylder" og 2 skuffer)
- Stuhr, hårprodukter
- Ôui, parfume fra Lancome (den hvide, og ikke den gule eller grønne)
- Birkenstock sandal, model Gizeh i sort lak
- John Frieda, hårprodukter
- Poul Pava termokrus
- Toilettaske, stoooor med plads til en masse dullegrej
- Kundskabens træ, DVD
- Hay gulvtæppe (bare drøm videre...)

- Plastikur i lilla, hvid eller gul
- Vest fra Rützou (som jeg prøvede til Designerbazar, men var for nærrig til at købe)
- Flowerbomb, parfume fra Viktor&Rolf
- Kähler vase med blå, gule eller lilla striber
- Royal Copenhagen contrast termokrus, i forskellige farver
- Osis+ Dust It, hårprodukt


Desuden ønsker jeg mig en symaskine, og en enkel guldring med en neutral lille sten. Ih, jeg håber godt nok, der er mange og fine pakker til mig under juletræet i år - for jeg har SÅ meget lyst til at shoppe alt det ovenstående lige nu!! Men jeg plejer at være overordentligt heldig juleaften, og min familie er rigtig gode til at købe gaver.

.... (OG SÅ FORSTÅR JEG IKKE LIIIGE, HVORFOR JEG IKKE KAN GØRE MIT BILLEDE STØRRE?!)

Hvad ønsker du dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar