torsdag den 4. august 2011

Festival-shopping

Min veninde og jeg kom liiige til at shoppe lidt amok til Skanderborg Festivalen i dag. Så nu håber jeg endnu mere på, at ham sælgeren jeg har en aftale med rent faktisk dukker op med en gyldig billet!

Hvis alt går galt, og jeg ikke kommer ind på festivalen, så er alle tingene også brugbare uden en øl i hånden og et armbånd om håndleddet :-)


Helt almindelige jeans fra H&M til 99 kroner. De sidder fint, og til prisen er de et par gode festivalbukser. Især fordi de er smalle i benene, hvis man nu skal krybe i sine gummistøvler - som vejrudsigten forudsiger, jeg kommer til.


Skoene er altså kønnere i virkeligheden end på billedet. Et par kedelige sorte canvassko fra H&M til 79 kroner, som der gerne må komme mudder og andre herlige ting på. Jeg er nemlig ikke sikker på, jeg vil ofre mine hvide Converse på festivalen, og jeg ejer desværre ikke et par mørke.


Lækker mørkeblå hættetrøje fra H&M. Den kommer jeg helt sikkert til at elske i de kolde nætter :-)


Hårspænde i læderlook. Det er ret stort, i hvert fald stort nok til at kunne holde en uglet hestehale. Mit hår bliver helt sikkert klasket op i spændet en del gange i løbet af festivalen.


En sommerhat til 30 kroner fra Tiger. Den vil jeg nok ikke bruge vanvittigt meget uden for festivalens regi, men den er SÅ meget festival (og så kan den skjule småfedtet hår, arhem!)


T-shirt til 25 kroner, købt i NewYorker (I guder, hvor er der meget håbløst crap i den butik. Men til prisen er den her t-shirt nu ganske god, synes jeg)


Fem pakker festlige lommetørklæder og to sæt spillekort fra Tiger


Et par billige solbriller fra Tiger, og de er til prisen rigtig fine!

Derudover splejsede vi om et telt - men desværre var det vi havde udset os udsolgt. Så vi endte med en nødløsning. Desuden har jeg købt en selvoppustelige hovedpude til 40 kroner i Jysk, den bliver et hit.

Skanderborg, jeg håber dælme, vi ses!

4 kommentarer:

  1. Lækre ting du har købt søde!
    Håber SÅ meget manden dukker op!
    Knus T

    SvarSlet
  2. Det er da GODE køb!!

    Selvfølgelig dukker han op! (jeg er optimist!! :D)
    men glæder mig til en update om at du SELVFØLGELIG er kommet ind på pladsen og bare har en fest! yiah!

    SvarSlet
  3. Ellers tager jeg jo til Århus og leger med dig Bex, så det troede jeg lidt, du heppede på. Jeg synes faktisk også, købene er gode :-)

    SvarSlet
  4. selvom jeg ville ELSKE at få besøg af dit skønne væsen, så ønsker jeg da for dig, at du kommer på Skanderborg. Ved hvor meget du har glædet dig :) Og tror det bliver en alletiders oplevelse :)

    SvarSlet