tirsdag den 22. november 2011

Lidt juleønsker

Her er lidt af det, jeg håber på ligger undet træet til mig i år. Bortset fra, at et spisebord måske bliver lidt svært at proppe ind under grangrene :-) Udover det viste er der blandt andet nogle parfume, en ekstern harddisk, make up, hårprodukter og sengetøj på ønskesedlen.















Decadent taske. Print af verdenskort til væggen. Sigurd spisebordsstol fra Ikea. Nike Free Run sko enten i denne udgave eller helt sort. Lilla Bodum håndmixer. Royal Copenhagen Contrast krus i forskellige farver. Kulla gulvlampe fra Ikea. Kubus lysestage til fire lys. Tranetorp spisebord fra Ikea.

2 kommentarer:

  1. Lækre ønsker! Jeg har håndmixeren i samme farve, er super glad for den :)

    Og kubusstage, årh den er bare yndlings - håber du får den! Den er bare så fin :D

    SvarSlet
  2. Jeg håber også på håndmixeren. Den er bare så fin, og så er det til tider besværligt at bage og ikke mindst lave frosting til cupcakes pr. håndkraft.

    Kubusstagen ville gøre det ret godt i min stue i hvert fald ;-)

    Skal du ikke flashe nogle af dine ønsker?

    SvarSlet