mandag den 12. december 2011

Julestemning!

Siden jeg afleverede min bacheloropgave d. 2. december, er julestemningen begyndt at sprede sig i vores lejlighed. Det er skønt, og derfor er der et styk julestemningscollage klar på bloggen.














1: Risengrød med kanelsukker og en iskold nisseøl til, 2: En gammel hjemmesyet julesok i filt, der pryder døren ud til bagtrappen, 3: Alle de überskønne pakkekalendergaver fra to veninder, der ligger under juletræet i stuen, 4: Close-up af julepynt på træet. Især den lille sølvglimmerkugle, er jeg vild med, 5: To rensdyr, der pynter ved lysestager inde i stuen, 6: En sød lille nissepige, 7: Juletræet med de farverige gaver under, 8: Julebag sammen med en veninde for alle pengene. Det blev til ca. 1300 pebernødder og 100 honningkager, 9: En lille tyk engel, der spreder julestemning ved siden af den røde radio i køkkenet, 10: Hjemmelavede havregrynskugler i fire forskellige varianter (rullet i sukker, kakao, havregryn eller kokos), 11: Hvidt keramik juletræ pryder vindueskarmen i stuen sammen med den lyserøde orkidé.

3 kommentarer:

  1. Åh, det er så fint! :) Og et lille juletræ med gaver om er bare sagen ;)

    SvarSlet
  2. Årh en masse julestemning! Hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Bex - Jeg elsker mit juletræ, men mest af alt, fordi der ligger skønne gaver fra dig og Trine under. Det er SÅ hyggeligt at vågne op til.

    Trine - Ja, jeg har forsøgt at kompensere lidt, siden jeg afleverede opgaven. Og jeg nærmer mig da en smule julestemning :-)

    SvarSlet