mandag den 23. januar 2012

Endnu en madplan

Så har jeg igen forsøgt at skematisere (findes det ord?) vores aftensmåltider :-)

Fra fredag til søndag er planerne dog stadig lidt usikre, men nu har jeg skrevet noget ind, så der kan blive handlet ind til det. Og så nupper vi det bare i næste uge, hvis vi ikke spiser hjemme.

Mandag: Fiskefrikadeller, kartofler og salat. Remoulade og lidt rugbrød til kæresten. (Jeg spiser måske ved en veninde, og så ved jeg ikke, hvad kæresten finder på).
Tirsdag: Enten det, der aldrig blevet lavet i går og ellers rugbrød med de resterende fiskefrikadeller og andet pålæg.
Onsdag: Chili con carne, brune ris, grøntsagsstænger og hvidløgsdip
Torsdag: Grovpirogger med kødsovs i, grøntsagsstænger og hvidløgsdip
Fredag: Jeg har dimission, og kæresten tager i sommerhus. Enten skal jeg ud at spise og ellers laver jeg grovtærte med laks, spinat og feta.
Lørdag: Ingen af os spiser hjemme.
Søndag: Kartoffel-porre-suppe eller den tærte, jeg aldrig fik lavet fredag.

... Man bliver jo helt sulten af at stykke sådan en madplan sammen. Heldigvis skal jeg mødes med en veninde og lave en omgang sushi her i eftermiddag, når jeg har knoklet i fitness!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar