onsdag den 15. februar 2012

Intet nyt er vel godt nyt?

Jeg må jo konstatere, der ikke popper et indlæg op på min blog hver dag lige for tiden. Og det er der flere grunde til.
Dels er jeg 1. februar startet på cand. public på universitetet, og det er med laaange undervisningsdage og meget læsestof. Min tid bliver derfor snuppet meget af studierelevante ting. Derudover bruger jeg tid på at søge en masse jobs, og det tager dælme også sin tid, når man gerne vil gøre sin ansøgning så god og interessant som muligt.
Jeg har også fået lidt personlige ting at tænke over, men det er nu ikke rigtig det, der holder mig fra at blogge, kan jeg mærke. Så det uddyber jeg ikke nærmere.. Men jeg er helt okay, bare rolig ;-)

På min to-do-liste for resten af februar måned er:
- Fortsætte med at komme i fitness, gerne mindst to gange om ugen.
- Lave sunde madpakker! Ellers stormer jeg op i kantinen klokken 12 og ender med usunde måltider og kage til dessert, haha.
- Få en ordentlig læserytme, så jeg når mere end i sidste uge, hvor jeg havde "læsefri" men langt fra nåede nok.
- Få opdateret min ønskeseddel fra jul, så det jeg har fået bliver streget, og de nye ønsker kommer på.
- Invitere til min fødselsdag.
- Nyde at jeg rent faktisk HAR fødselsdag i år, da d. 29. februar findes ;-)
- Søge flere stillinger, så der forhåbentlig lander et job i netop min turban (skal man gå med turban, for at leve op til det ordsprog.. for så er det måske derfor, der ikke er kommet noget job endnu!?)
- Rydde op i mit skab. Det trænger!
- Bage gode grovboller til madpakken.

Så blev stilheden da brudt en smule. Og jeg håber, at tiden og lysten er der til at holde bloggen lidt mere opdateret end på det seneste.

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg havde ikke fanget at du også søgte jobs selvom du var begyndt at læse.
    Jeg ønsker dig held og lykke i din søgning fortsat, smukke!! :)
    Men tro mig jeg VED også hvor hårdt og træls det er at søge jobs, suk....
    Husk jeg ikke er længere væk end sms/facebook/hvad-har-vi.

    Savner dig.

    Puss <3

    SvarSlet
  2. Ej, jeg havde slet ikke set din kommentar :-)

    Men jo, jeg søger jobs, mens jeg læser. Vil gerne ud og prøve journalistlivet lidt af..

    Jeg savner dælme også dig! Og jeg er heller ikke længere væk end en brevdue eller et røgsignal!

    Kram!

    SvarSlet