søndag den 26. februar 2012

Geografi, kom an!

Fra nu af vil jeg ikke frygte geografispørgsmål i Bezzer Wizzer, Trivial Pursuit eller noget andet vidensspil. Denne skønne Hr. Globus er nemlig flyttet ind i vores vindueskarm.

Okay, måske har jeg ikke tænkt mig at terpe geografi i fremtiden, og måske vil jeg aldrig svare rigtigt på et geografispørgsmål. Men derfor pynter Hr. Globus da alligevel ret pænt i stuen, synes jeg. Vi fik den med hjem fra besøget hos kærestens bedstemor.

































P.S. Indlægget med mine ynglingsprodukter forsvandt, da jeg lavede dette indlæg. Nok noget bøvl med uploading af billeder fra mobiltelefonen, hvor jeg måske er kommet til at erstatte indlægget med dette. Hvis I savner det, så giv lyd. Så laver jeg det bare igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar