mandag den 6. februar 2012

Sidste weekend

Jeg har helt glemt at vise jer billeder fra sidste weekend. De kommer lige her :-)

Fredag d. 27. januar brugte jeg på dimission. Min kæreste og mor var med til at klappe af mig og være stolte. Neglene glimtede, sneen var endelig ankommet, jeg fik bevis på min uddannelse som journalist og jeg fik de sidste bachelorgaver. Det var et fint ur og termometer fra Georg Jensen af mine forældre og et læderarmbånd med et guldhjerte fra min farmor og farfar.
Fredag aften stod på en spændende semifinale i herrehåndbold, druk og fejring med studiekammerater - herligt!





Lørdag tog jeg til Århus. En smule tømmermænd og træthed huserede under togturen, men forsvandt heldigvis hurtigt. Jeg fik købt og nydt lækker Bailey-the sammen med en veninde, og senere stødte en fælles veninde til. Der gik MGP i den i skøn forening med øl, Beatles-musik og en masse tøsesnak (læs mere om aftenen og se billeder her



Jeg overnattede i Århus, og vågnede op til snevejr. På vej til banegården tog jeg billedet af to forfrosne cykler, inden jeg hoppede på et tog hjem. Aftenen brugte kæresten og jeg ude hos mine forældre, hvor vi heppede højlydt på de danske håndboldgutter. Og de vandt sørme guld! Ellers stod den på lækker mad, karbad og afslapning ude hos mine forældre.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar