søndag den 25. marts 2012

Lidt sommerstemning

Jeg forlod skolesagerne og smuttede i Fakta i det skønne vejr. Og solbrillerne kunne altså ikke undværes.
























Som en lille eftermiddagssnack lavede kæresten og jeg smoothies. De var med jordbær, blåbær, banan, ananas, appelsinjuice og lidt mælk.
























Og så gjorde jeg min weberdebut her til aften! Desværre glemte jeg i al min iver at fotodokumentere. Kæresten er syg, så han ville gerne holde sig indendørs. Det er ellers altid ham, der står for at fyre op for kullene og give kødet nok tid på indirekte varme :-) Men i dag prøvede jeg at stå ved weberroret, da menuen lød på pølser, hvidløgsbrød og kartofler med smør og krydderier (pakket ind i stanniol). Og så fik vi en salat til. Det smagte af sommer og af mere! Jeg brændte slet ikke noget på eller gjorde noget forkert. Great succes.

1 kommentar:

  1. Årh, grille - gad jeg godt vi også havde gjort idag.. Meeeen har fejret været med rigeligt med is i stedet ;)

    SvarSlet