torsdag den 22. marts 2012

Min onsdag

Her er lige et lille glimt af min dag i går. Primært stod den på en masse læsning på universitetets læsesal og senere et oplæg for nogle studerende. Men det har jeg skånet jer for at tage med i dette indlæg ;-)






























Morgenmaden var fedtfattig naturel youghurt med havregryn og en smule sukker / En ordentlig omgang vasketøj på vej i maskinen / Nybagt myslistykke til formiddagskaffen, der tog sin tid at lave (med en opskrift, der strækker sig over mere end én dag. Det er min tålmodighed ikke helt indforstået med), men som smager virkelig godt / Det skønne vejr indbød i den grad til forårssko ala Converse!















Cykelturen ud til universitetet bliver altså en hel del bedre, når himlen er så blå som i går. Selv da jeg cyklede hjem om aftenen, var der forår i luften. Sidst jeg tog billeder af selvsamme cykeltur var her, hvor landskabet så en smule anderledes ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar