mandag den 2. april 2012

Forårsstrejf

I denne uge står den på påskeferie. Men jeg ville nu alligevel have haft fri fra undervisningen, da vi kun har undervisning hver anden uge. Så i stedet for at nyde en masse fridage, står den på læsning af pensum og forberedelse til den kommende uges undervisning.

Vindueskarmen har fået et lille strejf af forår, da jeg faldt over nogle billige blomster i Fakta. De pynter og lyser så fint op.

















Desuden har jeg lavet årets første omgang jordbærkoldskål. Mums, hvor smager det bare skønt, når man selv laver det. Desværre er det ikke verdens mest sunde måltid, så jeg må nok hellere holde lidt igen med indtagelsen, også selvom det står i køleskabet og lokker ;-)

















Jeg døjer med ondt i halsen og hovedpine for tiden, men det skal dælme ikke stoppe mig. I dag skal jeg nå at vaske tøj, læse pensum, træne i fitness, handle ind og lave mad. Så jeg må hellere komme i gang ... NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar