søndag den 22. april 2012

Lørdagsunderholdning og læderjakke

Der er kommet nyt design på blogger, så hvis der er lidt småfejl hist og pist i mine kommende indlæg, er det bare fordi, jeg lige skal øve mig og lære det at kende ;-)

Jeg gav kæresten billetter til Casper Christensen og Frank Hvam i julegave. I går var så aftenen, hvor indholdet af den lille fine stjerneæske endelig skulle i brug! Vi startede med at spise på Bone's, og så smuttede vi ind og grinede, til vi fik ondt i maven og tårer i øjnene. Det var en rigtig hyggelig aften og et sjovt show.


















For nylig købte jeg nedenstående jakke. Jeg drømmer om en ægte læderjakke med lynlåsedetaljer. Men mit budget er absolut ikke til at smide mere end 1000 kroner efter en forårsjakke, så da jeg så nedenstående i Vero Moda til 300 kroner, slog jeg til.

Men jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal beholde den eller ej. Og især detaljen oppe ved halsen er jeg lidt i tvivl om, om jeg kan forene mig med. Den ser ikke så fake ud som på billederne, i virkeligheden ligner den ret godt en ægte læderjakke og skinner knap så meget. Is it a keeper?























Her er lige et close-up af halsdetaljen..


















Jeg håber, I har haft en helt fantastisk weekend. Min har været skøn, men den føles (som altid) aaalt for kort.

4 kommentarer:

  1. Årh lækkert med Bones og underholdning :-)

    Synes jakken er SÅ fed!

    SvarSlet
  2. Det var vildt lækkert med kærestemiddag og så et godt grin bagefter. Så bliver en lørdag aften ikke meget bedre!

    Jeg er egentlig også glad nok for jakken. Tror bare, jeg er i tvivl, fordi jeg drømmer om en rigtig lækker ægte læderjakke med nogle fede detaljer. Synes dog, at denne er et fint alternativ til prisen ;-)

    SvarSlet
  3. Spar op til en ægte læderjakke i stedet :) Hvis du er i tvivl.

    - Det er det, jeg prøver på... Selvom... ja.... der er langt til 250 pund, og det er MANGE penge.
    Men jeg gider i hvert fald ikke købe flere fakelæderjakker :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også træt af den fra H&M, som vist minder meget om den du har. Men det er mere den store ribkant, og at den er så skinnende i stoffet.

    Den her ligner en ægte, synes jeg. Og jeg får bare ikke over 1000 kroner til en jakke foreløbig. Og så skal jeg vente til jul med at ønske en, og så er det for koldt at bruge den. Mangler en forårsjakke, og kan ikke finde andet end læderjakker, der tiltaler mig lige for tiden.

    Men hvis jeg havde pengene, så købte jeg en ægte!

    SvarSlet