mandag den 26. november 2012

Travl weekend

Jeg har rigtig meget om ørerne for tiden, og weekenden var bestemt ingen undtagelse. Så jeg får ikke brugt bloggen så meget, som jeg egentlig gerne ville. Men sådan er det jo at være en travl studerende, der samtidig gerne vil nå en masse socialt :-)

Min fredag gik med at læse en pensumtekst, som min studiegruppe skal lave fremlægges af på torsdag. Det var knap så interessant, og det krævede også to kopper kaffe at komme igennem! Til gengæld drønede kæresten, en af hans kammerater og jeg mod Fredericia fredag eftermiddag. Vi spiste lækker mad på en café, blandede kæmpe slikposer og så tog vi i teateret for at se Aladdin-musicalen. Det var virkelig en god oplevelse og et fantastisk show!


































Lørdagen gik med studiegruppearbejde fra klokken 10 til 15.30. Ikke ligefrem yndlingsmåden at tilbringe en lørdag formiddag og eftermiddag på, men vi fik lavet størstedelen af vores fremlæggelse. Bagefter tog jeg ud til mine forældre, hvor vi skulle fejre min mutti, som havde fødselsdag i starten af måneden. Jeg nåede et langt karbad, inden gæsterne ankom, og der skulle spises lææækker mad. Mine forældre havde sat lyskæde på det lille grantræ foran huset - så er det altså ved at være december ;-)




































Søndag mødtes jeg med min studiegruppe klokken 09.45 (ALT for tidligt på en søndag, haha) og knoklede igennem til middag. Derefter skulle jeg med kæresten, mine forældre og min bror til Tyskland for at se en Champions League kamp i håndbold mellem SG Flensburg-Handewitt og HSV Hamburg. Det var virkelig hyggeligt at være på sådan en lille udflugt med en spændende kamp som destination. Den endte forresten 29-26 til Flensburg (hvis det skulle interesserer nogen, haha), og jeg havde desværre gættet på 31-29, så det var et stykke fra. Søndagen, og weekenden, sluttede af med at se det sidste afsnit af Forbrydelsen på computeren, da vi kom hjem.


























En skøn og travl weekend!

1 kommentar:

  1. Sikke travlt du har! Åh aladdin musicalen var fantastisk. Vil næsten gerne ind og se den igen :)

    SvarSlet