søndag den 4. november 2012

Weekendstart

Jeg håber, I har haft en fantastisk weekend. Jeg er SÅ hængt op af studiet for tiden, at jeg nærmest ikke når at køle ned og trække vejret i weekenden. Blandt andet gik min fredag med læsning af pensum i nogle timer, lørdag læste jeg igen i nogle timer og denne søndag har jeg brugt tre timer på universitetet på gruppearbejde, og der venter mig et par timers læsning i aften ;-)

Men min weekend blev skudt herligt i gang. Jeg elsker ikke at have forelæsninger om fredagen, så jeg har tid til at forkæle mig selv med en god omgang morgenmad. I fredags var det fedtfattig yoghurt med hakkede mandler og banan, et blødkogt æg og et stort krus kaffe. Så kan det da kun blive en god dag.

















Og så sluttede jeg fredagen af med at mødes med fire herlige damer og drikke lidt julebryg. Jeg var SÅ træt, da jeg ramte sengen natten til lørdag. Men en smule studiefri var nu meget rart.






















Nu kaster jeg mig over "Når ledelse er kommunikation" og bliver meget klogere, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar