mandag den 3. december 2012

Pakkekalender 2. og 3. december

Jeg glemte helt at vise jer, hvad jeg fik i pakkekalender i går. Så nu bliver det lige slået sammen med dagens høst.

I går fik jeg to æggebægere med matchende skeer og nogle lækre chokoladejulemænd (som der desværre næsten ikke er flere tilbage af, ups!)

















I morges hentede kæresten mine to gaver inde under juletræet og kom ind med dem, mens jeg stadig lå og puttede under dynen. Skøn start på mandagen! I dag var der en rigtig fin halskæde i den ene pakke og et "til og fra"-stempel inkl. stempelpude i den anden. Så nu kan jeg både blive fin til decembers fester og lave kreativ indpakning til året julegaver - ikke dårligt.


















Ellers er dagen gået med at sende kæresten en uge til London. Jeg glæder mig allerede, til han kommer hjem igen. Og så har jeg været et smut ovre i mine forældres firma samt i Ikea. Om lidt står den på læsning af pensum, og så skal jeg have handlet ind til risengrød.

I aften kommer min veninde nemlig og spiser aftensmad med mig, og så drøner vi i Odense Teater og hygger med årets juleforestilling, som er Nissebanden. Så aftensmaden kan da ikke være andet end risengrød med kanelsukker og smørklat, mums :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt!
    Jeg vil gerne være fast læser af din blog, men kan simpelthen ikke finde hvor jeg skal "tilmelde" mig henne?????????????????????

    SvarSlet
  2. Hm, det er jeg faktisk ikke klar over :-) Det er en feature, som jeg kan "slå til" inde på Blogger, ligesom jeg har listen over dem jeg følger ude i siden. Men jeg troede, at man godt kunne melde sig som fast læser, selvom featuren ikke ligger som "en ting" på siden. Jeg kigger lige på det :-)

    SvarSlet