tirsdag den 15. januar 2013

Billige kjoler

Det er stort set umuligt ikke liiige at klikke sig forbi noget af alt det udsalg, der er på nettet for tiden, når man sidder mange timer foran sin computer om dagen. Så det har jeg selvfølgelig ikke kunne undlade at gøre, og det fungere som en fin lille (okay.. det er blevet til mange) overspringshandling fra pensumslæsning. Jeg har endnu ikke klikket noget hjem, så lidt fornuftig er jeg dog.

Men jeg er fristet af en del af kjolerne fra Zalando på nedenstående collage. Især fordi de alle koster under 399 kroner. Jeg elsker, at man kan indstille sin søgning, så man ikke forelsker sig hovedkulds i en urealistisk dyr og lækker kjole, som man ærger sig over aldrig nogensinde at få råd til. 

Nu må vi se, om der ryger en af disse eller an anden lille udsalgsforkælelse hjem til mig, når jeg om en uges tid går på ferie :-)


6 kommentarer:

  1. Fiiine kjoler. Har du set denne, den er altså også flot: http://www.zalando.dk/anna-field-jerseykjoler-gra-an621c04t-801.html

    SvarSlet
  2. Flotte kjoler! Jeg er helt vild med den sorte kjole i yderste højre kolonne :)

    SvarSlet
  3. Bex - Den kiggede jeg også på. Men tror måske ikke, dens "fit" vil klæde mig. Men du har ret, den hører til på denne collage.

    Tine - Ja, der er så mange fine. Og jeg kommer nok til at kigge lidt nærmere på dem de næste par dage, når jeg skal have en bette pause.

    Jeg er personligt helt vild med mønsteret på nummer 1. Har ikke nogle kjoler, der minder om den :-)

    SvarSlet
  4. Ej den ville du da sagtens kunne bære!

    ja nr. 1 er vildt flot!! Og lige dig :) :) køv for satan! :-P
    (du skal vel også have noget på til din fødselsdagsfest, lokke lokke ;))

    SvarSlet
  5. Haha Bex, du er da en ooond veninde sådan at forsøge at lokke mig i shoppefælden. Men jeg skal lige have tjekket butikkerne nede i byen ud og ikke mindst andre webshops. Men et eller andet skal jeg sgu forkæle mig selv med, hvis jeg klarer eksamen på onsdag :-)

    SvarSlet
  6. Vi kan shoppe kjoler sammen! Jeg skal have fundet en til forældrenes sølvbryllup... :)

    SvarSlet