fredag den 11. januar 2013

Finally Friday!

Lige et kort men meget glædesfyldt indlæg herfra. Endeligt blev det fredag, og klokken 09.30 i morges kunne jeg aflevere min tredøgns skriftlige eksamen. Endda to og en halv time inden deadline, not too bad ;-)

Nu er to eksamener overstået, hvis jeg da består den, som jeg lige har afleveret. Men der går jo lige noget tid, inden man får svar på sådan en 12 siders analyse af en kommunikationsstrategi. Godt jeg ikke er underviseren, der skal igennem cirka 70 af sådan nogle sataner, haha. Og indtil jeg får svar på den kan jeg indstille min hjerne på den sidste eksamen, som er om 12 dage. Puha, hvor jeg frygter den. Dog er der jo ikke andet at gøre end at hanke op i pensum, sig selv og sin termokande og gøre det bedste, jeg kan.

Glæden over denne fredag blev en hel del større da jeg kiggede ud af vinduet, hvor det sneede ret så meget og senere, da jeg nød cykelturen ud på læsesalen med en massesnefnug overalt. Jeg er vild med snevejr!



















Og hvilken neglelak passer bedre til sådan en omgang vintervejr end en frost- og isblå en af slagsen!?

















Desuden skal kæresten og jeg spise hos hans mor i aften. Jeg planlægger i den grad at nyde den gode mad, smække benene op og forsøge at give dem alle tæv i BezzerWizzer - min hjerne er jo ligesom i 5. gear for tiden med al den visdom jeg får læst mig til ;-)

Snevejr, afleveret eksamen, god og gratis aftensmad.. It's finally friday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar