onsdag den 9. januar 2013

Tirsdagshygge

Klokken 12 i dag gik min tredøgnseksamen i luften, så den har naturligvis optaget mig stort set hele dagen. Jeg valgte at sidde og arbejde hjemmefra i dag, men i morgen drøner jeg ud på universitetet og mødes med en eller flere fra studiet for at snakke om, hvordan de løser opgaven. Så er det jo spændende, om jeg er helt på afveje, eller om vi er nogenlunde enige om, hvordan opgaven skal gribes an ;-)

Nå, men selvom eksamen fylder riiigtig meget i min januar måned, og især i dag og de næste par dage, så har jeg formået at få lidt tirsdagshygget sneget ind. Man skal altså ikke gå ned på de hyggelige detaljer, selvom man har studietravlt. Basta!

Dagen startede med nybagte og grove gulerodsboller, mums.



















Min fine lysestage har fået plads i stuen.
























Oven over hænger Georg Jensen ur og termometer, som jeg fik i bachelorgave. Jeg bliver glad HELT nede i maven over at tænke på, at jeg for et år siden fik min journalisttitel.





















Lidt på afstand. Jeg synes, det klæder det lille hjørne så fint.
























Manglende tid til indkøb, alene hjemme og trang til selvforkælelse endte med dette aftensmåltid.


















Det kræver meeeget kaffe at skrive eksamensopgave. Så er det godt, jeg har så fine krus at drikke af :-)

4 kommentarer:

  1. Boller, sushi, kaffe og lækkert design, whats not to like?

    God skrivning!!

    SvarSlet
  2. Den er SÅ flot den kubus stage!! Og det er dejligt at høre, at du kan finde tid til de hyggelige detaljer, selvom eksamen raser! Også selvom det "bare" er sushi og kaffe ;)

    SvarSlet
  3. Trine - Du har fat i den lange ende! Og tak :-)

    Tine - Ja, den er nemlig bare så enkel og fin. Er helt vild med den, og synes den klæder skiverne fra Georg Jensen så godt. Og jeg lever højt på de små hyggeelementer her i eksamensperioden. Og GLÆDER mig til at spise sushi med dig ... snart.

    SvarSlet
  4. Du er en skøn hyggefis - ligesom mig :-)

    SvarSlet