mandag den 27. maj 2013

Madplan

Hele dagen er gået med eksamensopgave. Og ellers har jeg bare ligget under dynen, siden jeg kom hjem. Har sågar indtaget aftenens måltid under dynen, da jeg tænkte, at der ikke var nogen grund til at gå hele vejen ind i stuen for at spise.. ahem. Er vist bare træt og ugidelig i dag, haha.

Nå, men jeg fik også handlet ind i dag. Turen gik til Rema1000 og Netto, og hold nu hankat for en omgang eftermiddagstrafik jeg endte ud i. Det tog virkelig lang tid at drøne på madshopping, men det var hyggeligt nok alligevel :-)

I denne uge er menuen sådan her:

Mandag: Risengrød til mig og rugbrød med bl.a. fiskefrikadelle til kæresten
Tirsdag: Pitabrød med hjemmelavet falafel, dressing og blandet grønt
Onsdag: Kylling i karry med ris og gulerodsstave til
Torsdag: Grove pirogger med oksekødsfyld i
Fredag: Tikka Masala med ris til
Lørdag: Rester
Søndag: Vi er til fødselsdag, så vi snupper lidt rugbrød, hvis vi er sultne til aftensmad

Jeg har handlet for ca. 320 kroner, og endnu en gang røg der andet end madvarer i indkøbsvognen (tandpasta, deodorant, shampoo, håndsæbe og lignende). Så det er en okay billig uge, da vi nu har kylling i fryseren til det næste lange stykke tid. Der var nemlig tilbud på en stor pakke brystfileter i Netto, så sådan en røg med hjem og fryses ned i små portioner.

Skal I have noget lækkert i denne uge?

1 kommentar:

  1. Mmm... det lyder lækkert! Vi skal bl.a. have hjemmelavet kartoffelsalat i denne uge og det glæder jeg mig til. Det er første gang i år, og så ved man at sommeren er på vej :)

    SvarSlet