onsdag den 12. februar 2014

Lidt fra Gina Tricot

Det er ret underligt, for jeg kan nærmest aldrig finde nogle must-haves, når jeg er i den fysiske Gina Tricot i Odense. Der er i hvert fald langt mellem snapsene. Men når jeg så surfer rundt og ender på deres webshop, så finder jeg over tyve ting, som jeg snildt kunne finde på at købe - eller i det mindste slæbe med ind i prøverummet. Måske er det en god idé først at tjekke deres onlinebutik ud og så gå helt målrettet efter de fine sager i den fysiske butik.

I hvert fald synes jeg, de har nogle pæne og enormt anvendelige items lige for tiden. Så jeg har lavet en bette collage, hvor der også er angivet pris for den enkelte vare. Den forholdsvis lave pris er jo netop en af de lækre ting ved Gina Tricot, ik?


Jeg har godt nok svært ved at vælge nogle enkelte favoritter ud denne gang, da det hele i princippet kunne passe ind i min garderobe. Men hvis jeg alligevel skal begrænse mig til fem yndlingsting fra collagen (uden jeg dog har prøvet dem på i virkeligheden), så må det blive:
  • Den beigefarvede cardigan i økologisk bomuld med "flæse"kanten. Sådan en sag kunne redde mange hverdagssæt, og så ser den ud til at have et klædeligt snit.
  • Leopardtræningsbukserne (og også toppen for den sags skyld). Jeg er slet ikke træt af leopardprint endnu, og jeg synes alle mine fitnessbukser er en smule kedelige. Så disse kunne sagtens ryge med hjem, eller på min ønskeseddel til min fødselsdag.
  • Den enkle sorte jakke. På billederne inde på hjemmesiden ser den virkelig stilet og anvendelig ud. Sådan en kunne jeg godt bruge, når det bliver et par grader varmere, til at aflaste min læderjakke ind i mellem.
  • Kjolen med print i lyse farver. Tænker den vil være helt perfekt, når vi nærmer os sommeren, hvor man har fået en smule kulør. Solbrune stænger, et par solbriller og lædersandaler sammen med denne kjole - sådan vil jeg gerne gå sommeren i møde. Den ser ud til at have et vildt flatterende og enkelt snit. Det er desuden den samme kjole, der er med på collagen i sort-hvid-udgaven. Jeg kunne simpelthen ikke vælge ;-)
  • Den grå kjole til 149 kroner. Helt simpel og hverdagsagtig med en asymmetrisk bund. Den kræver ikke andet end et par strømpebukser og nogle sneakers, ballerinaer eller læderstøvler. Tror den ville blive et kæmpe hit hos mig
Har I en favorit på collagen? Og er Gina Tricot i øvrigt en af de butikker, I shopper jeres tøj i? Jeg ender som sagt tomhændet, når jeg går derind. Men der er godt nok nogle fine ting fremme lige for tiden, så jeg må gå på jagt og prøve det fra collagen på i virkeligheden. Der kunne godt gemme sig en garderobeyndling eller tre, og hvis jeg ikke ender med at købe dem, så ryger de på min ønskeseddel i stedet.

1 kommentar:

  1. Min favorit må være kjolen med det sort-hvide print :) Jeg shopper sjældent hos G.T. mest fordi at så skal jeg jo ind på strøget, og det er jeg ikke meget for, haha!
    Men generelt har jeg jo ikke shoppet ret meget siden en lille bitte smule i december (!) Men de laver da noget fint tøj indimellem, kan dog ikke huske hvornår jeg har købt noget sidst derfra? Men jeg har en cardigan derfra, jeg er meget glad for :)

    SvarSlet