mandag den 11. august 2014

En lille madplan



I går handlede kæresten og jeg ind til denne lille madplan. Da vi ikke spiser sammen fredag og skal giftes på lørdag, var der ikke så mange dage, der skulle planlægges. I går spiste vi hos mine forældre, der diskede op med en af favoritterne, Garfield's lasagne, så der skulle vi heller ikke tænke på noget aftensmåltid.

Jeg går allerede i gang med en god omgang chili con carne ala denne om et par timer, så den kan stå og simre færdig til i aften. Det er altså en af mine livretter! I aften forsøger jeg at spise uden om risene, da jeg hellere vil proppe godt med creme fraiche og guacamole på tallerkenen.

Skal I have noget lækkert i den kommende uge? Vi handlede i øvrigt i Rema1000 og kom af med 278 kroner inklusiv lidt ekstra ting udover til aftensmaden såsom mælk, frugt og müsli.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar