mandag den 25. maj 2015

1 nederdel - 6 looks til sommerfesterne

Det er mandag, og jeg er hos manden i Sverige. Jeg tog herop i lørdags, og vi har haft den dejligste weekend. Nu er han på arbejde, og jeg nyder en fridag med vasketøj, madplan, en lur og naturligvis lidt butikskiggeri online.

Jeg så denne nederdel fra SELECTED FEMME, som jeg faldt ret meget for. Først og fremmest er farven virkelig fin, nederdelen er ret simpel, og så kunne jeg sagtens forestille mig, hvordan nederdelen ville passer perfekt ind i garderoben til sommer. Den er let i det og sikkert dødrar, når temperaturen når over 20 grader (de få dage om året, det sker i Danmark). Den blå skønhed koster 500 kroner og kan findes lige her.

Snart er sommeren over os, og for mange betyder det sikkert nogle sommerfester. Jeg blev nysgerrig på, hvor forskellige og festlige looks, jeg kunne kreere ud fra én og samme underdel. Det blev til disse seks looks, som jeg faktisk alle synes er en sommerfest, et bryllup eller en barnedåb værdig.

1// Top: 90.30,- HER Høje sko: 399,- HER Flade sko: 99,- HER 2// Top: 79.95,- HER Høje sko: 499,- (er nået at blive udsolgt i denne farve. Findes i sort HER) Flade sko: 199,- HER 3// Top: 199,- HER Høje sko: 399,- HER Flade sko:  79.95,- HER 4// Top: 179,- HER Høje sko: 349,- HER Flade sko: 179,- HER 5// Top: 199,- HER Høje sko: 399,- HER Flade sko: 129,- HER 6// Top: 129,- HER Høje sko: 499,- HER Flade sko: 79.95,- HER
Mit udgangspunkt for de seks outfits var at gøre dem sommerlige, feminine og festlige. Derfor undgik jeg bevidst alt for mørke farver og sorte sko. Desuden har jeg valgt både et par høje og et par lave sko til hvert sæt, da det godt kan blive lidt stramt for fødderne at tøffe rundt i høje hæle en hel dag, aften eller nat. Så er et par lave sko rigtig rare at have i tasken, så man kan skifte, når trædepudderne blive ømme.

Alle toppe og sko er fra H&M, så det er prisvenlige sommersæt. Det gav mig sådan en længsel efter sol, drinks, festligheder og lyse nætter at lave denne collage. Og jeg kan slet ikke vælge et favorit outfit. De er alle fine på hver sin måde, synes jeg.

Har I en favorit? Og hvad glæder I jer til med sommerens snarlige ankomst?

2 kommentarer:

  1. Nr 1 er en fin kombi :) nederdelen er lidt for 70'er til mig, men den er sød sammen med det stribede top der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg havde slet ikke tænkt over 70'er-wiben. Kan dog godt se, hvad du mener. Og normalt er jeg ikke til det årtis mode. Men hvem ved, om jeg er ved at bevæge mig den vej stilmæssigt :-)

      Nummer 1 er også blandt mine yndlingskombinationer.

      /Line

      Slet