mandag den 23. maj 2016

Flytning...

Kan I huske den gang man som barn troede på, at hvis man gravede dybt nok (i sandkassen eller i bare i græsplænen), så kom man ned til kineserne. Om en uges tid flytter manden og jeg til USA. Nærmere betegnet til San Francisco. Og jeg har det virkelig som om, at det er heeelt om på den anden side af jordkloden - hvilket det stort set også er.

Vi har dog booket billetter hos SAS fremfor at finde plastikskovlene frem, grave løs og håbe på at ramme den amerikanske vestkyst ;-) Ikke desto mindre er der en næsten 11 timers lang flyvetur til vores nye hjem, og vi skal vænne os til en tidsforskel på 9 timer.

Nok om USA, kinesere og gravestrategier. Jeg har været ualmindeligt stille herinde i den seneste tid. Jeg er ikke blevet træt af at blogge - tværtimod. Ud over den fysiske flytning til et nyt land, så har jeg brugt en del tid på en digital flytning. Jeg har købt mit eget domæne, og jeg har valgt at starte min blog derinde op fra bunden.


Alt er ikke helt forandret. Min nye header minder en del om den gamle. Jeg er så glad for de små minder, som den indeholder.

Hvis I har lyst til at følge med på min nye blog, så er den lige her. Det har taget noget tid dels at tage beslutningen, for jeg har immervæk næsten seks år af mit liv gemt på denne blog, og så har jeg dels brugt en masse tid på at sætte bloggen pænt op. Det tog mig umindelige tider at beslutte mig for et pænt WordPress-tema, at rette det nogenlunde til og at lære mit nye online-hjem at kende. Det er nogenlunde oppe at køre nu, så jeg synes da, I skal kigge med.

Bloggen vil flyde over med alle de samme emner, som jeg har skriblet løs om herinde. Jeg blogger, som I ved, om både stort og småt og alt fra skønhed og madopskrifter til rejser, mode og ganske almindelige hverdagsstrøgtanker. Vores tid i San Francisco vil uden tvivl komme til at fylde på bloggen, så jeg håber, I har lyst til at læse med og følge vores udlandseventyr.

Tak for nu på denne blog. Jeg lader indlæggene ligger herinde, da jeg slet ikke nænner at slette min digitale dagbog fra de sidste mange år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar