lørdag den 10. juli 2010

Sommerferie-yndlingslæsning

Åh, jeg er bare HELT opslugt lige for tiden. Det er virkelig længe siden, at jeg sidst har haft følelsen af ikke at kunne slippe en bog, men sådan har jeg det altså med dette års første omgang ferielæsning.

Faktisk fik jeg bogen til jul, men har først haft tid til at kaste mig over den nu.

Her er mit sommerferielæsningsvidunder!



Louise-triologien (jeg er godt i gang med 2. bog - "Nattens kys"), og jeg er helt bidt af både den første og anden bog. Man bliver helt nyforelsket og "ung" igen, når man læser bøgerne. Faktisk minder denne triologi mig meget om en af mine yndlingsbøger: Martin og Victoria. Det er lidt den samme ungdoms- og forelskelsesfølelse, som bobler i min mave.

Den kan i hvert fald anbefales - og nu vil jeg læse et par kapitler mere i den :)

Men pas på, for man kan altså nærmest blive helt afhængig af den. Eksempelvis var kæresten og jeg ude at køre i bil i lidt over en time i går, og jeg saaavnede min bog. Fortrød, at den ikke havde fundet plads i min taske. Nu er I advaret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar