mandag den 30. august 2010

Så'rn en lille update :)

Ih, det er jo mere end en måned siden, at jeg sidst har underholdt med noget her på min blog. Det går altså ikke!

Jeg har ingen billeder at lægge ind lige for tiden. Kender I ikke det, når man har en periode, hvor man bare glemmer sit kamera hele tiden!? Desuden plejer jeg at være god til at bruge min mobilos som kamera, men den er til reperation ... og jeg har smidt overførselskablet væk :(

Det går rigtig fint med at bo i Århus. Selvom jeg saaavner folk og trygheden i Odense. Men det er nu meget spændende at prøve at bo i en ny by - og langt det meste af tiden nyder jeg at bo alene.

Jeg skal have lagt billeder ind af min lejlighed i indrettet tilstand! Når jeg en gang får ryddet op, vasket op og gjort rent ;)Men i forhold til lejlighedens lille størrelse, er jeg fint tilfreds med min indretning.

Lige for tiden (og nok også hovedårsagen til, at min blog er så stille) er jeg SÅ træt. Man skal lige vænne sig til at være i praktik, og at skulle arbejde 9.00-16.30 hver dag. Det er jo langt flere timer, end vi havde på studiet ;)

Kæresten flytter ind i en ny lejlighed en gang i september, og det GLÆDER jeg mig til. Så skal der indrettes og hygges i stor stil!

Senere i dag skal jeg opereres, og er derfor sygemeldt i en uge. Så måske kan jeg komme med lidt flere updates her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar