mandag den 1. august 2011

Madplan

Jeg vil overbevise kæresten om, at madplaner er et hit. Okay indrømmet, så synes jeg det er lidt hyggeligt at sidde og pusle med nogle retter, og så er jeg helt sikker på, der er penge at spare.

Vi har nogle af ingredienserne hjemme, så til aftensmaden i dag kunne jeg nøjes med at betale 73 kroner :)
Mine madmuffins blev gode, men sad lidt fast i papirformene. Det var første gang, jeg skulle teste konceptet madmuffins.

Mandag: Ovnbagt krydret kyllingefilet, madmuffin med basilikum og soltørrede tomater samt råkostsalat med gulerod, æble, rosiner og citronsaft

Tirsdag: Pirogger med hakket oksekød og grøntsager samt grøntsagsstænger og hjemmerørt hvidløgsdip

Onsdag: Jeg er nok i København

Torsdag: Tærte. En til kæresten med tomat, peberfrugt, bacon og skinke/kylling. En til mig med laks, løg, tomat og squash. Råkostsalat til.

Fredag: Burger - hjemmelavet falafel, agurk, hjemmerørt guacamole, tomat og hjemmebagte boller. Ovnkartofler til og hvidløgsdip

Lørdag: Rester fra ugens mad

Søndag: Jeg smutter nok til Skanderborg og ligger i kø til festivalen

3 kommentarer:

  1. Læææækker madplan! :)

    Vil du ligge i kø til smukfest? Er det for at få gode pladser - for vi tager først derop tirsdag, men regner ikk med det er et problem at få teltpladser?

    SvarSlet
  2. Hm, jeg har aldrig været der før. Mine veninder vil gerne ligge i Kærlig Heden, og de tror, det bliver et ret populært sted, da der kun må ligge 1500 telte.
    Men jeg aner intet om det, jeg følger bare med ;)

    SvarSlet
  3. Haha, jeg følger også bare med :)

    Vi er 12 mennesker der skal ligge sammen, så vi tager bare hvor der er plads! Hehe..

    SvarSlet