onsdag den 3. august 2011

Taske og billet, tak

Min plan med en billet til året Skanderborg Festival gik desværre i vasken. Men jeg har ikke givet op endnu, og leder med lys og lygte efter en partoubillet (en billet til hele ugen) så jeg kan komme på festival og drikke gin&tonic's, skråle med på Kim Larsen, danse tosset rundt med veninderne og nyde en cola dagen derpå.

Udover en billet til Skanderborg Festival har jeg forelsket mig i denne taske fra Zara. Jeg så den første gang på Kreta i juni måned, men den kostede 80 Euro, og så mange havde jeg ikke lige med på den udflugt vi var på, da jeg spottede den.
Jeg tænkte, at jeg nok kunne finde den billigere på nettet - men ak og ve, den er ingen steder. Jeg drømmer om at svinge den blå skønhed på en solbrun arm!

3 kommentarer:

  1. Krydser virkelig for at du får fingrene i en billet!! :)

    SvarSlet
  2. Det gør jeg også, men det tyder godt nok ikke på det. Folk er nogle klaphatte til at vende tilbage, når man kontakter dem på en salgsannonce. Dårlig stil!

    SvarSlet
  3. Mine fingre er også krydsede!

    SvarSlet