søndag den 27. november 2011

I børnestørrelser..

H&M og Zara har faktisk nogle ret fine ting på deres webshops under børnetøj. Fine huer (til 70 kroner), sko med glimmer (til 99 kroner og fås op til størrelse 39) og en skinnende striktrøje (179 kroner, findes i tre forskellige farver, der går til størrelse 170) fra H&M til billige penge, og et par ægte læderstøvler fra Zara (til kun 40 Euro, og de fås også op til størrelse 39)


























... Og rigtig glædelig 1. søndag i advent til alle :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg skal da helt sikkert ned og kigge på den hue i morgen! :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes de begge er ret så fine. Og hvis jeg ikke når ned i butikkerne, eller de er udsolgt på fredag, hvor jeg igen får mit liv tilbage, så må jeg købe over nettet.

    Striktrøjen skal jeg også lige have forsøgt mig med. Med et par højtaljede jeans måske :-)

    Og støvlerne er jeg også lidt lun på, da de er ret så billige i forhold til, det er ægte læder. Og jeg er jo så langsom, jeg ikke har skaffet mig vinterstøvler endnu.

    SvarSlet