tirsdag den 27. december 2011

Ingen kolde fusser, tak.

Der er udsalg rundt omkring på forskellige webshops. Jeg kunne ikke dy mig for at bestille disse støvler fra Zara hjem.

De er i ægte læder og der er noget pelsagtigt for. De kostede 399 kroner, hvilket efter min mening er billigt for et par vinterstøvler i ægte læder, men de var sat ned til 259 kroner under udsalget. Så selvom det er et par børnestøvler, klikkede jeg dem hjem. De fås nemlig op til almindelige voksenstørrelser, så de var også i min størrelse.





















Jeg glæder mig til at prøve dem, og når sneen en gang beslutter sig for at falde, er jeg velforberedt og undgår forfrosne fusser. Skønt!

Denne cardigan røg også med hjem, selvom den kun var sat ned fra 179 til 129. Jeg mangler ofte en hverdags-cardigan, så det håber jeg, den kan bruges til.





















En nederdel fandt også vejen til indkøbskurven. Jeg har købt den i en klar blå farve og ikke i den gule, der er på billedet. Den var også på tilbud, og den var sat ned fra 229 kroner til 179 kroner. Ikke et knaldtilbud, men dog fint at spare penge på en ting, man alligevel står og mangler.





















Jeg håber på også at finde nogle fede ting på udsalg i Rosengårdscenteret og H&M, hvor jeg fik gavekort til i julegave :-)

2 kommentarer:

  1. Super lækre ting søde!
    Glæder mig til at se dem in action ;)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig virkelig meget til at hoppe i det. Især fordi, der er wannabe-pels-for i støvlerne. Tror de bliver skønne!

    Desværre var leveringen af pakken her i dag, og jeg har knoklet med bachelorforberedelse i København hele dagen. Så nu får jeg den nok ikke før d. 2. januar :-(

    SvarSlet