torsdag den 5. januar 2012

Bachelor, YES!

I går var det den store og frygtede dag. Jeg afleverede mit bachelorprojekt d. 2. december, og det skulle forsvares mundtligt i går.

Klokken 09.00 kom jeg ind til den grønne dug, og så knævrede jeg løs i 40 minutter. Bagefter skulle min makker ind og forsvare vores projekt - og jeg skulle så vente i næsten tre kvarterer på, at hun blev færdig derind og de fastsatte vores karakter.

Vi fik begge 10! Og jeg kunne ikke være mere tilfreds og lykkelig med den karakter og en bachelorgrad i journalistik i baglommen.

Og så blev jeg ellers forkælet. Mine forældre og min kæreste stod klar med chokolade og champagne. Fra mine forældre var der de flotteste og farverige blomster (jeg får først den rigtige gave efter dimissionen) og fra min kæreste var der et af mine ynglingskrus fra Royal Copenhagen, og så endda i gul og den sødeste lille krage i læder, der matcher den store som jeg fik i julegave. Det kunne ikke være bedre!



























Den stod på lækker frokost på café Froggys med min bachelormakker. Vi fik afsluttet det hele i godt humør og med en masse tøsesnak. Helt perfekt afslutning på hele bachelor-halløjet.

Senere kom min svigermor og kærestens ene søster på besøg. De havde en flot sort vase med til mig og nogle smukke hvide tulipaner. Tulipanerne står dog i min Kählervase, da jeg ikke havde åbnet gaven, før jeg satte dem i vand.

























Her for lidt siden tjekkede jeg så min postkasse. Og der var et postkort fra en meget savnet veninde. Inde i det søde postkort var der det sejeste og flotteste armbånd. En rigtig god bachelorgave!


2 kommentarer:

  1. Og min gave kommer altså også - bare lidt forsinket.... :D
    Lyder til du har haft en skøn bachelorafslutnongsdag! Kram

    SvarSlet
  2. TILLYKKE! Du er for sej!

    Lækre gaver og lyder som du har fejret det på bedste vis :)

    SvarSlet