mandag den 9. januar 2012

Regnvejrsmandag

Sikke da et trist vejr. Jeg vil altså hellere have et smukt snedækket landskab og nogle bløde dalende fnug fremfor gråt vejr og konstante regndråber.

Her er lidt billeder af, hvad min mandag er gået med. Udover nedenstående var jeg også et smut i fitness med en veninde, hvor vi fik knoklet igennem på maskinerne, drukket to kopper kaffe og aflagt dampbadet samt saunaen et besøg. Ikke helt skidt...

Min dag startede med jobsøgning. Der blev læst jobopslag og sendt to mails ud til relevante folk i branchen. Så lidt er der da sket på den front i dag. Imens nød jeg youghurt med müsli og kaffe :-)

Sølvarmbåndet har jeg vist frem. Det fine lyserød armbånd med en stjerne i dumpede ind i postkassen i dag. Sammen med et skønt grønt hjerteophæng med teksten "YOU ARE FABULOUS!" er det en bachelorgave fra en dejlig veninde. Det kom sammen med et tårerfremkaldende kort. TAK!

Så er jeg trådt ind i en ny fase i mit liv. Og det er den, hvor en opvaskemaskine er flyttet ind i vores køkken. Vi fik den som delegave til jul af mine forældre, og i dag blev den så installeret. Jeg elsker den allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar