mandag den 9. april 2012

Ferieafslutning

I morgen står den igen på undervisning, og så har jeg en biografaftale med to veninder om aftenen. Efter nogle skønne påskedage kunne jeg ikke forestille mig en bedre afslutning sådan en mandag aften end denne. To blade og en omgang lækker sushi :-)


















Vi har været til fødselsdag det meste af dagen, og kæresten er smuttet i biografen med nogle kammerater. Efter boller og kager var appetitten ikke opsigtsvækkende stor, så lidt sushi-take-away passede mig intet mindre end perfekt.

Jeg håber, I alle har nydt påsken!

4 kommentarer:

  1. Uhm, ikke værst! Overvejede også at hapse de blade med hjem fra Rema 1000 idag - men styrede mig, har købt alt for mange magasiner på det sidste ;)

    SvarSlet
  2. Haha, ja du har det vist med at blive fristet af dem. Det er virkelig sjældent, jeg køber nogle med hjem. Men jeg trængte lige til lidt læsestof, og så havde jeg lyst til lidt boliginspiration :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ved ikke hvad det er med mig, synes bare sådan et dameblad er helt fantastisk dejligt at læse i.. Har arvet det fra min farmor - åh jeg kunne drøne igennem alle de blade hun holdte fra jeg var 11 eller sådan. Sikke en vane at gi' vidre ;)

    SvarSlet
  4. Det første jeg gør, når jeg kommer hjem til mine forældre er også at fylde badekarret op og spørger min mutti, om hun ikke har nogle nye blade ;-)

    SvarSlet