søndag den 2. september 2012

Efterårsnegle

Endnu et bette indlæg i dag, som faktisk hænger en lille smule sammen med det foregående. Jeg har nemlig afprøvet en ny neglelak i dag fra mærket Depend (dem 25 kroner i Matas). Neglelakken fulgte med det Woman-blad, jeg købte til turen til Barcelona. Da jeg købte det kunne jeg kun vælge mellem en gammelrosa og en ret gyselig blå farve - så jeg valgte den gammelrosa ;-)

Jeg har ikke prøvet neglelak fra Depend før, men jeg er positivt overrasket. Det er noget nær den nemmeste lak, jeg nogensinde har arbejdet med. Og så er farven ret fin og efterårsagtig. Så jeg ville bare lige vise jer resultatet, selvom solen gør farverne en smule mærkelige på billederne. 
















 











I virkeligheden er farven varm og ret neutral rosa, som jeg synes er rigtig fin til hverdagsbrug. 
Desværre er jeg (jævnfør tidligere indlæg fra i dag) ingen haj til at lægge lakken, og mine negle er heller ikke det smukkeste syn, da jeg piller og bider dem. Men på trods af det er jeg tilfreds med lakken fra Depend, især når de ikke er dyrere, end de er. 

1 kommentar: