tirsdag den 23. oktober 2012

Mandagshygge

Jeg havde ingen undervisning i går, men til gengæld en pokkers masse pensum at få læst. Så jeg forkælede mig selv lidt og nød den rolige opstart efter ferien :-)






















Jeg startede morgenen ud med lidt britisk lækker vanilje chai the. En skøn start på en efterårsmandag.























 Og så stod den ellers på tre-fire timers læsning af pensum, puha. Men det var heldigvis nogenlunde spændende at komme igennem.


















Læsningen blev lidt mere festlig af nyindkøbt neglelak fra Primark, der i det rigtige lys matchede overstregningsfarven. Neglelakken er sådan en, der changerer mellem brun, grøn og lilla afhængigt af belysningen. Et kup til 20 kroner!























Jeg fik også taget hul på årets indpakning af to pakkekalendere. Det var virkelig hyggeligt at sidde med en masse papir, bånd og gaver omkring mig og pakke løs. Nu mangler jeg så kun 36 gaver ;-)

3 kommentarer:

  1. Sikke en masse fint papir!

    Og den chai ser lækker ud :-)

    Skal vi ikke se dine London-kø? Det lover jo godt med den fine neglelak!!

    SvarSlet
  2. Haha, der var nu ellers også en del køer i London, men glemte at tage billeder ;-)

    Jo, jeg skal nok vise mine køb. Men halvdelen af dem er til vask lige pt.

    SvarSlet