fredag den 26. oktober 2012

Nyeste køb

Jeg købte et par lækre sorte støvler med lynlås detalje i Kvickly for et års tid siden (se dem her). Desværre holdt de kun én sæson, men jeg havde nu heller ikke regnet med mere, når de kun kostede 199 kroner.

For to ugers tid siden så jeg et par lækre læderstøvler nede i byen hos Havanna Shoes. I mandags var jeg så inde og prøve dem, og så måtte de med hjem. Dog skulle de lige bestilles hjem i min størrelse først. I går var de så kommet hjem, og jeg er nu et sæt labre læderstøvler rigere. Jeg tror, jeg kommer til at bo i dem her i efteråret og lidt af vinteren (og så til foråret igen). Jeg er vild med lynlåsene, og især at der er lædersnørre i dem. De kostede 500 kroner, hvilket jeg synes er helt fair for støvler i læder.

I øvrigt er støvlerne fra mærket SIXMIX, og de er for længst taget i brug ;-) De findes også i en "slangeskinds-"/"krokodilleskindsudgave", som også var rigtig cool. Den er nok bare lidte mere tendenspræget, og jeg ville gerne have et par støvler, som jeg kan bruge i laaang tid endnu uden at blive træt af dem. Havde jeg haft mange penge på kontoen, så havde jeg også købt de andre med hjem.


4 kommentarer:

  1. De er fine!! Og god pris! Jeg har faktisk altid tænkt at SIXMIX's støvler var af imiteret skind netop pga prisen. Men vil da tjekke dem mere ud fremover :-)

    SvarSlet
  2. Ihh de er fine!
    Har findet mine forårssko fra sixmix de er så lækre!

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de lækre!

    Havde jo selv købt de støvler sidste år, og de holdte lige knap til én sæson for mig.

    Tror også jeg vil ønske mig et par rigtige lækre læderstøvler i julegave :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, de er rigtig lækre. Og der er i hvert fald skind afbilledet på det der lille klistermærke i støvlerne, så tror de er ægte nok. Og to ekspedienter fortalte mig også, at fordi de er i læder giver de sig lidt i bredden.

    Jeg er SÅ glad for dem, og de har hængt på mine fødder lige siden torsdag eftermiddag :-)

    SvarSlet