onsdag den 21. november 2012

En varm ven

Jeg har i en måneds tid været på udkig efter den perfekte striktrøje. Men jeg har indtil videre måtte opgive, og i stedet hev jeg denne varme ven med hjem fra H&M. Den koster 179 kroner, og den er lige tilpas varm til mig.

Mine krav til den perfekte striktrøje var ellers:
- Sort
- "Tyk"/grov strik
- IKKE kort foran (jep, jeg er helt med på, at det er drønmoderne, men det klæder altså sådan cirka kun 10% af den danske befolknings kroppe)
- Ikke alt for oversize

Men det er åbenbart fire uforenelige krav, for da jeg efterlyste dette i Vero Moda troppede ekspedienten op med den perfekte pasform, den var dog sennepsgul og ellers to sorte striktrøjer, der begge var mavekorte foran og lange bagpå.

Nå, men jeg er faktisk gået hen og blevet ret glad for min mørkerøde bluse, og jeg er vild med lynlåsdetaljen på ryggen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar