søndag den 9. december 2012

2. adventsdag

Glædelig 2. søndag i advent! Jeg har haft en småtravl dag synes jeg, som primært er gået med praktiske ting.
På dagens to-do-liste har der stået:
Studiegruppearbejde
Handle ind
Rydde op
Vaske tøj
Lægge tøj sammen
Se julekalender
Lægge sidste hånd på fremlæggelse

Den meget omtalte snestorm satte jo ind i nat på Fyn. Jeg blev i hvert fald sneet godt og grundigt til, da jeg cyklede hjem fra en julefest klokken 03.30 i morges. Ret hyggeligt at cykle hjem med sne om ørerne, og synet i morges i baggrunden vidnede om, at sneen ikke var stoppet (Og så er fem timers søvn desuden slet ikke nok for mig, gaaab)






















Dagens pakker stod på brødblanding til lidt lækker bagning og et rigtig fint thekrus med &-tegn på.


















Og så fik jeg tændt lys i adventskransen. Jeg elsker at have levende lys og nyder derfor juletiden i fulde drag.






















Nå, jeg vil kaste mig ud i at læse op til en fremlæggelse i morgen, og så skal jeg se julekalender på både DR og TV2 :-) Og glæde mig helt åndssvagt meget til, at kæresten kommer hjem fra en uge i London i morgen.

2 kommentarer:

  1. I giver bare hinanden så gode gaver :)

    Vi har slet ikke fået sne herovre vest på, øv - og så alligevel, gider ikke når sneen giver bøvl!

    SvarSlet
  2. Vi har slet ikke fået så meget sne som mange andre steder. Det er lidt ærgerligt, da jeg ELSKER sne. Men samtidigt besværliggør det bare transport ret meget. Så på den side er det fint nok.

    Og ja, de to tøser har virkelig fundet nogle lækre gaver til mig.. igen i år. Det er så lækkert!

    SvarSlet