onsdag den 12. december 2012

Under juletræet..

.. Var der igen i dag to skønne gaver. Og øv, at jeg allerede er halvvejs med at blive forkælet af pakkekalender hver morgen ;-)

I dag var der en notesbog, en farveblyant og en lille lilla Margretheskål. Virkelig gode gaver, og jeg elsker at have fået notesbøger, så jeg kan lave alle mine små huskelister, madplaner, skrive tanker og idéer ned. Skønt!

Jeg vil hoppe tilbage til pensum i Kulturteori og -analyse, inden jeg skal mødes med min studiegruppe om halvanden time og knokle eksamensforberedelse i mindst fire timer. Ville langt hellere hygge herhjemme med julemusik, hæklenålen, se gamle julekalendere på nettet og gå en lang tur i det iskolde snelandskab. Men det må vente til en anden god gang. Glædelig 12. december :-)



1 kommentar:

  1. God idé at bruge notesbog til madplan!
    Jeg synes det er sjovt vi alle tre har købt de samme notebøger til hinanden :)

    SvarSlet