lørdag den 22. december 2012

Hverdagsglimt

Gårsdagens pakker bød på en lille mælke-/flødekande med "tilbehør" og en hair cuff, som kan være med til at peppe en helt simpel hestehale op.

   


















Fredagen bød ud over pakkekalender også på julegaveindkøb. Jeg nåede næsten dem alle og her i formiddags, fik jeg købt den sidste. Så i går kastede jeg mig ud i årets gaveindpakning, og det endte med at fylde hele spisebordet (og en stor del af stuegulvet, haha)

















Det krævede en lille skål med julegodter og en kande H.C. Andersen the at hygge med papir, bånd, maling, stempler og lignende.


















I dag er dagen blevet brugt på at handle den sidste julegave og være til fødselsdag ved kærestens kusine. Kæresten er lige smuttet til en julefrokost, og jeg hygger herhjemme med mere indpakning. Og så skal jeg hente ham en gang i nat.

Glædelig 22. december - som i øvrigt startede med, at pakkeposten ringede på klokken 09.00 med mit H&M tøj, men mere om det i et andet indlæg :-)

1 kommentar: