torsdag den 20. december 2012

Hyggetirsdag og eksamenstorsdag

Her er lige lidt billeder fra i tirdags og i dag. I går tog jeg ikke nogle billeder, da jeg virkelig ikke lavede ret meget andet end at sidde på læsesalen og gør mig helt klar til eksamen i dag. Så i må nøjes med i forgårs og i dag ;-)

Tirsdag stod den på pakkekalender, som indholdte den sødeste lille pingvinlysestage og en "hyggepakke" med en lille notesbog, hvid chokolade og lakridsthe.


















Om aftenen tog jeg hul på godterne. Benene smækket op på sofaen, lakridsthe i kruset og chokolade i munden i mens løjerne udspillede sig i Brorfelde på TV-skærmen.


































I morges skulle jeg gøre mig klar til eksamen. Så jeg lagde en god bund med havregrød med smør, brun farin og et stort krus kaffe med mælk.

















Dagens gaver bød på en ansigtsmaske og nogle rigtig flotte øreringe, som pryder mine ører lige nu.


































Jeg havde virkelig frygtet denne mundtlige eksamen. Men jeg klarede det over al forventning og scorede mig et 12-tal. Så jeg mødtes med to piger fra studiegruppen på Baresso og fejrede, at vi alle har klaret eksamen rigtig fint. Jeg nød en Caffe Latte Tiramisu og en scones. Delte min scones med en studieveninde, som havde købt en chokolademuffin - ikke helt skidt med en halv af hver kage!






















Derefter kastede jeg mig endeligt over julegaveindkøb. Det har jeg virkelig glædet mig til, da jeg elsker det og synes, det er virkelig hyggeligt. Jeg fik klaret det meste, så de sidste køber jeg i morgen og så står den på indpakning, hvilket jeg elsker mindst lige så meget.

Rigtig glædelig torsdag d. 20. december.

5 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke med 12 tallet! Godt gået!

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke herfra også, du er for sej!

    Og så er det julehyggetid for dig, velfortjent :)

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to! Det var godt nok en killereksamen, og jeg var virkelig nervøs. Men knokleriet betalte sig jo.

    Desværre har jeg ikke ferie før d. 23. januar, da jeg mangler to eksaminer endnu, hvoraf den ene er endnu hårdere end den i dag. Dog tillader jeg mig at holde fri frem til jul :-)

    SvarSlet
  4. Vil bare lige sige tillykke med det flotte 12-tal igen :D Du er så sej, min pige!

    SvarSlet