tirsdag den 25. december 2012

Lillejuleaften

Jeg har helt glemt at fortælle om d. 23. december! Så her kommer lige lidt billeder derfra, inden jeg viser fra gårsdagens juleaften.

Jeg brugte lillejuleaften på at se nærmere på tøjet fra H&M. Jeg tror dog, at den blomstrede kjole ryger retur, da den er for fesen i farverne i forhold til min hud- og hårfarve. Uldtrøjen havde jeg taget på, så den er ikke med på billedet.



















Desuden åbnede jeg pakkekalendere. Der var en fin vase og et armbånd.




























Der faldt simpelthen så meget sne. Simpelthen så ærgerligt, at det forsvandt igen til d. 24. Men hyggeligt var det :-) Jeg havde bevæget mig ud i det for at handle ind til lækker brunch.















Vi fejrede lillejuleaften hos mine forældre med juletræspyntning og Love Actually i fjerneren. Total yndlingsjulefilm.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar