onsdag den 26. december 2012

Nedtællingen..

Jeg havde småtravlt d. 24. december, da jeg altid har tusinde ting, som jeg gerne vil nå inden julemaden og gaverne. Og i år var bestemt ingen undtagelse. Så her kommer lige lidt glimt af min nedtælling til mad- og gaveorgiet :-) Ud over det på billedet var jeg også et smut forbi en venindes forældre til kaffe og slik, inden min veninde og jeg tog i kirke og nød en lille times julestemning i vores gamle "barndomskirke".

De allersidste pakkekalendergaver!
De indeholdt nytårsgejl, en neglefil og en rigtig fin sølvneglelak, som kom i brug med det samme

En lille times træning i fitness

Skønt program på DR, "Vi juler for fedt", som jeg kender mindst én, der var med til at producere. Det kørte, mens jeg gjorde mig julefin 

Ankommet til svigerfars hus, hvor den står på Disneys juleshow



2 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig skøn juleaftensdag!! :-)

    SvarSlet
  2. Det var det bestemt også. Kirken med min veninde (og kaffebesøg ved forældrene inden) er en smågammel tradition. Og besøget i fitness var første gang sidste år, men virkelig noget, jeg kunne gå hen og gøre til en tradition :-) Jeg elsker at gå og hygge og blive klar til om aftenen.

    SvarSlet