mandag den 17. december 2012

Stuens makeover

Mens kæresten var væk i en uge, lavede jeg om i stuen. Der er ikke sket voldsomt meget, men alligevel nok til, at jeg er rigtig glad for resultatet. Gulvtæppet er noget kæresten længe har sukket over, så da han var sat på toget mandag d. 3. december, drønede jeg i IKEA og købte blandt andet gulvtæppet. Jeg hamstrede også rammer til den nye billedvæg, som vi dog ikke har fået proppet billeder i endnu, men det ville jeg ikke gør uden kærestens mening.

Desuden er min mormors gamle natbord i teaktræ flyttet ind i stuen, og jeg elsker det! Derfor måtte juletræet skifte plads (og alle mine pakkekalendergaver.. shit, et arbejde). Der udover er der flyttet en lyskæde ind rundt om vores kommode i stuen.

Billederne er desværre ikke i super kvalitet, men de er også taget en travl mandag morgen, hvor vintermørket ikke ligefrem hjalp på fotoskarpheden. Meeen, man kan vist godt fornemme en bette forskel, ik?! Her er i hvert fald et enkelt førbillede, og resten er efter makeoveren.
































































Og så kan I da lige se, hvor heldig jeg var med pakkekalenderen i morges. En fin lille skål dekoreret med maskingtape (og to chokolader i) samt er sjippetov :-)



























6 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint, rigtig hyggelig stue :)

    Og igen, skønne pakkekalendergaver!

    SvarSlet
  2. Det er SÅ flot søde!! Glæder mig til at se det i virkeligheden :)

    SvarSlet
  3. Den er da blevet rigtig hyggelig og personlig jeres stue!

    SvarSlet
  4. Det er blevet rigtig godt. Er helt vild med din mormors teakbord, det passer SÅ godt ind.

    SvarSlet
  5. Mange tak alle sammen. Jeg er også rigtig glad for det. Nu skal vi bare have puttet noget i rammerne :-)

    SvarSlet