tirsdag den 29. januar 2013

Ebayfristelser

Ebay er et yderst farligt bekendtskab. Jeg har ikke klikket noget af nedenstående hjem, men alle fire ting frister ret så voldsomt. Især da portoen er inklusiv i den noterede pris!



































Pungen er i ægte læder, og den fås i flere forskellige farver. Jeg er bare brændt lidt varm på denne gule.
Iphone-coveret ville jeg vælge i den lyserøde, da min telefon er hvid. Elsker smelteeffekten.
Tørklædet ville jeg nok købe i den grålige farve yderst til højre, da det går til næsten alt i min garderobe.
Den sødeste taske fås også i forskellige farver (bl.a. mint og rød i stedet for brun), desværre ser det ikke ud til, at sælgeren sender til Danmark. Tasken er ikke i ægte læder :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre fristelser! :) Især tørklæderne og læderpungen falder i min smag.

    SvarSlet
  2. Hvis ikke det var fordi jeg er gået i seriøst shoppestop ovenpå en crazy januar, så havde jeg købt det hele :)

    Fine ting!

    SvarSlet