fredag den 4. januar 2013

Læsesalskluns

I kan da lige få et indblik i, hvordan jeg tager mig ud sådan en festlig fredag på læsesalen. Det er seriøst her, jeg lever mit liv for tiden. Typisk bruger jeg syv-otte timer om dagen herude, og så skal tøjet altså være behageligt ;-)

Jeg er iført sort uldtrøje (H&M), lyse jeans/leggings (Bilka), mine nye og højtelskede bordeaux sko (Converse) og halskæde (Ebay). Så mit out fit er vist i et prisleje, hvor alle kan være med.






































Jeg vil hoppe tilbage til "Organisationskultur og -analyse", inden jeg har en tid ved optikeren og senere en date med kæresten, hvor vi skal handle ind til hyggeaften med et vennepar i morgen.

3 kommentarer:

  1. Lækkert afslappet outfit! Hvor er den fine halskæde fra?
    - Din blog er lidt besværlig at kommentere på grund af 'Bevis, at du ikke er en robot'. :-)

    SvarSlet
  2. Halskæden er købt på Ebay. Den er absolut ikke verdens bedste kvalitet (de der "jernkæder" går løs), men den kostede også kun omkring 30 kr. inkl. forsendelse ;-)

    Ja, jeg ved godt, det er besværligt at kommentere. Jeg overvejer også at fjerne det, men gider bare ikke en masse spam-/robotkommentarer. Men tak fordi, du gør mig opmærksom på det. Jeg synes selv, det er mega besværligt, hvis man er på fra mobiltelefon.

    SvarSlet
  3. Okay, så må jeg hellere lade vær med at købe den, den er bare så fin.. Og ja, det er kun fra mobil at det er vildt besværligt.. Har dog aldrig prøvet at få de der robot kommentarer? Vidste slet ikke at man kunne få dem, men så giver det jo go' mening at have den.. ;)

    SvarSlet