tirsdag den 26. februar 2013

Gina-godter

Syntes lige, der trængte til at komme et indlæg med billede ind her på bloggen - og hvad er så mere oplagt end at gennemglo en webshop for lækkerier?! I hvert fald kastede jeg mig over Gina Tricot's hjemmeside, og når jeg ser på collagen her bagefter, er foråret vist ved at snige sig ind på mig. I hvert fald har både solbriller, løbebukser, der skal bruges i lækkert forårsvejr og pastelfarver fundet vejen til nogle af mine yndlingsting.



























Prisen på den enkelte ting er noteret ud for. Og jeg synes faktisk, at priserne på Gina Tricot's varer er ganske rimelige. Jeg kan virkelig se mange outfits i ovenstående ting. De grå joggingagtigte bukser sammen med mine bordeaux Converse, solbrillerne fra collagen, den blå strikcardigran fra collagen og en lækker rød neglelak (som jeg også har taget med på collagen, selvom jeg har flere fine i skabet) ville være afslappende og cool - og så kan det jo dresses up med at erstatte strikcardiganen med en habit eller silkeskjorte. Strikcardiganen kunne også gå rigtig godt med en sort eller grå t-shirt og en nederdel med print, som jeg har fundet to eksempler på og taget med på collagen.

Og så er elsker jeg blazere i sweatagtigt stof. Desværre er min ultimative yndlings af denne slags fra Primark (købt i London) ved at være godt og grundigt slidt op, så jeg overvejer at nuppe en som den på collagen. Sammen med et par sorte jeans, støvlerne fra collagen, den blå eller glimmerfarvede neglelak og med en t-shirt i en frisk forårsfarve som den på collagen ville man have et, i min optik, drønlækkert sæt.

Har I købt forårstøj? Og hvad frister jer? Jeg kunne, hvis min konto var uendelig, nemt klikke alle ovenstående ting hjem.

1 kommentar:

  1. Årh, skønt med et forårsboost!Jeg trænger sådan til forår og til at shoppe :D

    SvarSlet