fredag den 1. marts 2013

Vårjakker fra Vila

Også kaldet forårsjakke ;-) Jeg er ikke sikker på, jeg skal investere i en i år. Men alligevel måtte jeg jo lige tjekke terrænet lidt ud. Og Vila har faktisk nogle ret så fine bud. Priserne er ret svingende, så måske er kvaliteten det også? I hvert fald ville jeg prøve jakkerne fysisk i en butik, inden jeg besluttede mig.

Den navyblå farve er simpelthen så skøn på jakker. I hvert fald er min vinterjakke fra Modström i samme farve stadig et hit, dog minder den billigste af disse jakker måske en smule for meget om den. Alle nedenstående jakker findes også i andre farver, men den navyblå tiltrækker altså stadig mest :-) Om jeg er helt med på quilttrenden til forårsjakker, skal jeg lige overveje. Uanset hvad er forårsjakkerne fra Vila virkelig gode bud, synes jeg.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fede!
    Er helt tosset med den første. Den skal prøves!
    Synes dog en forårsjakke skal være kort :)

    SvarSlet
  2. Den første er alt for mormoragtige synes jeg. Jeg er ikke så meget til den stil i jakker. Jeg drømmer meget om en læderjakke men kan ikke finde den perfekte.

    SvarSlet
  3. Jeg ville også allerhelst eje en læderjakke, men de fås bare ikke i denne prisklasse :-( Ellers var det klart på førstepladsen. Jeg er nok mest til den billige af disse.

    SvarSlet