onsdag den 20. februar 2013

Leo fra Ebay

Så ankom mit leopardtørklæde, som jeg fortalte kort om her. Det ankom for et par dage siden, og jeg har brugt det ret flittigt siden. Det kostede mig lidt over 30 kroner, og til den pris er jeg ganske tilfreds med produktet.

Fordelen ved det er, at det er dejligt stort (180*70 cm), så det fylder godt om halsen, hvilket jeg synes ser pænest ud. Desuden er det fint i farverne, og da jeg ofte går i sort tøj, kan det pifte mit outfit op. Mønsteret er en smule anderledes end på Ebay, hvor selve leopardpletterne var en smule større. Det gør mig dog ikke det store.
Der var et fint klistermærke på halstørklædet, hvor der stod 30% silke og 70 pashmina - men til omkring 30 kroner inklusiv forsendelse tror jeg næppe, det er tilfældet.
























Og så mindes jeg altså ikke, at have set frynser på billedet på Ebay. Heldigvis er de ret diskrete, og faktisk ville tørklædet se "ufærdigt" ud i enderne, hvis der ikke var en eller anden form for frynser.


























Halstørklædet er dejligt blødt, og jeg er sikker på, at det nok skal være at finde om min hals fremover. Til prisen er jeg meget tilfreds med mit køb, selvom man aldrig helt skal regne med, at varen lever op til billederne, når man handler på Ebay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar