onsdag den 13. februar 2013

Onsdagsglimt

To hurtige glimt fra min onsdag. Jeg nyder de undervisningsfrie dage, men det bliver ikke heeelt til så meget læsning, som det burde. Men jeg er da kommet i gang her til aften, haha. På dagens to-do-liste stod der:

- Ordne køkken
- Vaske tøj
- Ind til byen
- Søge job
- Løbe
- Læse
- Lakere negle (virkelig vigtigt, I know)
- Lave aftensmad
- Lægge tøj sammen

Og jeg har faktisk formået at nå det hele! Dog er det begrænset, hvor interessante billeder, der er i langt de fleste punkter på listen - medmindre I er interesserede i min ret så ringe tøjlægningssammenteknik (det er vist ikke et ord?!). Næppe. Så jeg hapsede i stedet er billede af lidt godter fra Tiger, hvoraf de fleste skal bruges til min fødselsdag. Og af min frokost, som var lækker.

Blandt andet fine sugerør og et sadelovertræk (det staves da kun med ét d, ik?!)

Blandet salat fra SuperBrugsen og en lækker iskold danskvand, som jeg købte med hjem fra Tiger








































Kæresten og jeg kom ud at løbe inden aftensmaden. Jeg hader virkelig at tage mig sammen, og jeg nyder heller ikke selve løbeturen, men bagefter giver det bare den bedste følelse. Det blev til 3,5 kilometer, så det var en fin lille tur. Aftensmaden bestod af marineret svinemørbrad og sqaushpasta, som jeg havde vendt i avokadocreme og friske cherrytomater. Nu sidder jeg med snuden i kompendiet (og overspringshandler en smule...), mens kæresten ser Champions League fodbold med en kammerat.

1 kommentar:

  1. Lækker bland selv salat. Det er et godt koncept :) Jeg glæder mig til at prøve de fine papsugerør... God weekend, smukke.

    SvarSlet