lørdag den 9. februar 2013

Tigerting

Som altid har jeg luret på Tigers hjemmeside og fundet nogle yndlingsting frem fra februar måned. Denne gang er det blevet til nedenstående fem ting, hvoraf jeg allerede har købt én af dem (det gjorde jeg allerede i januar) og jeg SKAL have fingrene i mindst en af de andre.



































- Slikposerne udformet som gulerødder er ret sjove, synes jeg. De kunne være festlige til en børnefødselsdag eller lignende.
- Det talende kort er en smule dyrt, men en ret spøjs idé. Man indtaler en besked, skriver postkortet og sender det. Når modtageren så åbner kortet afspilles det indtalte :-)
- Memoblokkene udformet som hjerter er søde. Jeg skriver alligevel ofte små huskesedler til mig selv, og hvorfor så ikke have nogle blokke at gøre det på, som gør en i godt humør!?
- Bageformen har jeg allerede købt. Jeg har dog ikke fået den afprøvet endnu. Planen er, at jeg vil bage et paleobrød snart.
- Papsugerørerne må jeg have fingrene i. De er så fine og festlige, og jeg kunne snildt komme til at købe to pakker.

2 kommentarer:

  1. Der er kun 16 sugerør i pakken selvom de skriver 20 på nettet...

    SvarSlet
  2. Snyd og bedrag! Men de er sååå fine..

    SvarSlet